News

TotalEnergies servisna mreža nastavlja sa razvojem

Prvo formalno okupljanje predstavnika kompanije TotalEnergies Marketing Serbia DOO i članova partnerske servisne mreže održano je u Beogradu, 17.9.2022. godine. Ovom prilikom, predstavljeni su planovi za naredni period, kao i tekući i budući projekti sa fokusom na proširenje polja delovanja i unapređenje korisničkog iskustva u okviru servisnog koncepta.

TotalEnergies Marketing Serbia DOO

Na polju proširenja usluga za krajnje korisnike, poseban akcenat je stavljen na električnu mobilnost i koncept samouslužnih perionica. 

Projekat električne mobilnosti se implementira kroz postavku punjača za električna vozila na površinama u sklopu partnerskih servisa, kao jedan od ključnih strateških pravaca kompanije TotalEnergies za dalji razvoj. Pored pomenutog, prisutni su imali priliku da dobiju sve neophodne informacije u vezi sa primenom Wash koncepta koji podrazumeva otvaranje samouslužnih perionica u neposrednoj blizini servisa, sa ciljem da se korisnicima omogući pristup različitim uslugama na jednom mestu.

Prva samouslužna auto-perionica pod brendom Wash svečano je otvorena sedinom 2021. godine u Kovinu, u saradnji sa dugogodišnjim partnerom “Gulan MD”, a iste godine kompanija TotalEnergies je instalirala i svoj prvi EV punjač kroz partnerstvo sa servisno-prodajnim centrom “Top-Auto” u Leskovcu.
U toku su postavke novih EV punjača i samouslužnih perionica na nekoliko novih lokacija u Srbiji, koje će zvanično biti objavljene po realizaciji.

U skladu sa multi-energetskim pristupom u srži poslovanja i promenom vizuelnog identiteta koji je pratio transformaciju kompanije Total u TotalEnergies, pored brendiranja novih servisa u mreži, u toku je i projekat rebrendiranja za postojeće članove, koji podrazumeva zamenu preko 700 vizuelnih elemenata u 50 servisa. Završetak rebranding projekta je planiran do kraja 2022. godine.

TotalEnergies Karavan kroz Srbiju

Ove jeseni biće emitovan i nastavak serijala “TotalEnergies Karavan kroz Srbiju” čiji je voditelj Slobodan Šarenac, kojim TotalEnergies promoviše svoje partnere u mreži, njihove specifičnosti i poslovne uspehe, nastojeći da gledaocima prenese zanimljivosti kraja, prirodne lepote, kao i druge upečatljive odlike mesta u kojima partneri posluju.

Da podsetimo, primena TotalEnergies servisnog koncepta na području Balkana započeta je 2017. godine u Srbiji, u kojoj trenutno okuplja 38 servisnih partnera. Na širem planu, pod okriljem HUB Balkans ogranka, servisna mreža predstavlja sinonim za pouzdanost koji danas broji preko 50 članova u 3 zemlje.

Kako je najavljeno na okupljanju, uz širenje servisne mreže, prezentovani koncepti i projekti predstavljaju tek početak novih planova za organizaciju budućih događaja, edukacija i treninga za sve članove. Sa jasnom vizijom osvajanja novih poslovnih horizonata, rame uz rame sa svojim partnerima, TotalEnergies još jednom potvrđuje ozbiljne namere u zemlji i regionu.