Na putu za bezbednost dece u saobraćaju (2018)
I ove godine, Total Serbia nastavlja sa društveno odgovornom kampanjom “Na putu za bezbednost dece u saobraćaju” u kojoj će učestvovati preko 5.500 učenika prvog i drugog razreda osnovne škole. U saradnji sa iskusnim pedagozima i uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, edukacija će biti održana u 54 osnovnih škola na teritoriji R. Srbije u trajanju od jednog školskog časa.
Ove godine, projektu se priključuje i kompanija “Hutchinson”, članica Total Grupe, koja od 2016. godine poseduje fabriku u Rumi, sa željom da doprinese većoj bezbednosti dece u saobraćaju upravo u ovoj opštini.
Korišćenjem ilustracija, rekvizita u vidu saobraćajnih znakova, kartica sa pitanjima koja podstiču diskusiju i tablet igre “Na putu za bezbednost” koja je posebno razvijena za potrebe ove kampanje, suština edukacije nije da uplaši najmlađe nabrajanjem potencijalnih opasnosti, već da ih motiviše da kroz igru i zabavu razumeju i usvoje pravila bezbednog ponašanja u saobraćaju.
Analiza prošlogodišnje kampanje i zaključci do kojih su došli pedagozi kroz rad sa decom, umnogome su doprineli unapređenju programa, sa posebnim osvrtom na situacije koje najviše zbunjuju mališane, kao što su prolaženje između parkiranih automobila, igranje u blizini saobraćaja i prelazak ulice kada postoji uslovno svetlo za vozila na semaforu.
Važno priznanje za kampanju “Na putu za bezbednost dece u saobraćaju” Total je dobio od Francusko-srpske privredne komore u vidu Gran Pri 2018 nagrade za društveno-odgovorno poslovanje. Kampanja je deo globalne inicijative “Dekada akcije za bezbednost saobraćaja 2011-2020” kojom se Total obavezuje na doprinos bezbednosti u saobraćaju, naročito kada je u pitanju edukacija najmlađih koji su najranjivija kategorija učesnika u saobraćaju.